سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب درسی و کنکوری هفتگی | weekly educational posts

رشته پرستاری بدون کنکور

 

رشته پرستاری علاقه مندان زیادی دارد اما به دلیل سختی کنکور و وجود رقبای زیاد بسیاری از داوطلبان به دنبال پرستاری بدون کنکور هستند. متاسفانه این موضوع باعث شده تا در این زمینه کلاهبرداری های زیادی انجام شود. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا روش های قانونی پرستاری بدون کنکور را به شما نشان دهیم.

روش های ثبت نام پرستاری بدون کنکور

اگر خیلی به رشته پرستاری علاقه مند هستی و میخوای حتما بدون کنکور در این رشته تحصیل کنی ، میتونی از این روش ها برای ثبت نام استفاده کنی!

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: مشاوره کنکور انسانی چه کمکی به شما می کند؟

المپیادی شو!

کسانی که در المپیادهای دانش آموزی کشور و جهان دارای مدال هستند به این دلیل که از درس و کنکور دور بوده اند میتوانند کاملا بدون کنکور و در رشته پرستاری و حتی در دانشگاه دلخواه خودشان ثبت نام کنند. میشه گفت ساده ترین راه همین است.

برو خارج از کشور!

تمامی کشورهای دنیا برای رشته پرستاری بدون کنکور دارای پذیرش هستند. تنها کافیست شما دارای تمکن مالی باشید و مدرک زبان داشته باشید. به سادگی میتوانید در تمام دنیا در رشته پرستاری تحصیل کنید بعد از فارغ التحصیلی هم همانجا بمانید و مشغول شوید.

انتقالی بگیر بیا ایران!

روشی وجود دارد که میتوان با استفاده از آن ادامه تحصیل را در ایران انجام داد. این مورد برای دانشجویان خارج از کشور است که میخواهند در ایران ادامه تحصیل دهند. در این حالت میتوان به دانشگاه آزاد انتقالی گرفت و کاملا بدون کنکور در رشته پرستاری تحصیل کرد.

دو تابعیتی شو!

کسانی که دارای تابعیت کشوری دیگر هستند میتوانند بعنوان خارجی در دانشگاه های پردیس بین الملل تحصیل کنند. این افراد باید شهریه دلاری پرداخت کنند اما تحصیل در رشته پرستاری برای آن ها کاملا بدون کنکور است.

فروش صندلی پرستاری بدون کنکور واقعیت دارد؟

در فضای مجازی تبلیغات زیادی در خصوص فروش صندلی دانشگاه های پردیس برای پرستاری است. خیلی از افراد هم گول این تبلیغات را میخورند و با هزینه های گزاف در رویای ورود به پرستاری بدون کنکور هستند.

باید بدانید قطعا چنین چیزی در قانون وجود ندارد و هر کسی چنین ادعایی داشته باشد قطعا کلاهبردار است. در واقعا ورود به رشته پرستاری بدون کنکور تنها از روش های گفته شده امکان پذیر است و از طریق خرید صندلی چنین کاری غیر ممکن است.

پرستاری بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای ورود به رشته پرستاری بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها میشود از روش المپیادی بودن یا انتقالی از خارج از کشور به دانشگاه آزاد استفاده کرد. در واقع حتی در دانشگاه های آزاد دور دست با پرداخت هزینه های چند برابری نمیشود بدون کنکور در رشته پرستاری تحصیل کرد پس این مورد هم در صورت ادعای هر کسی کلاهبرداری است.

پرستاری بدون کنکور در خارج از کشور

برای تحصیل پرستاری بدون کنکور خارج از کشور لازم است این شرایط را داشته باشید:

داشتن دیپلم تجربی

داشتم مدرک زبان معتبر

دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر

دریافت ویزای تحصیلی از کشور مورد نظر

گذرندان دوره کالج در آن کشور

دقت داشته باشید شما برای تحصیل در خارج از کشور لازم است از تمکن مالی برخوردار باشید یعنی توانایی پرداخت شهریه را داشته باشید در غیر اینصورت نمیتوانید در آنجا ادامه تحصیل دهید همچنی کشوری را انتخاب کنید که از فرهنگی یا حتی مسافت و زبان تخصصی با آن همخوانی بیشتری داشته باشید.

ارزانترین کشورها برای تحصیل پرستاری بدون کنکور

بعضی از کشورها اصلا برای تحصیل از شما هزینه ای دریافت نمیکنند و اما تمام هزینه های زندگی بر عهده فرد است که در کمترین حالت بیش از 20 هزار یورو در سال خواهد بود یا در بعضی از کشورهای دانشگاه ها شهریه ای حداقل 10 هزار یورو در سال دریافت میکنند بعلاوه اینکه هزینه های زندگی همچنان بر عهده دانشجو است.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: انتخاب رشته کنکور گروه هنر

 

 

در کل این کشورها ارزانترین کشورها برای تحصیل هستند:

روسیه

ترکیه

مجارستان

نروژ

سوئد

آلمان

اتریش

در پایان بدانید

برای تحصیل در پرستاری بدون کنکور هیجانی برخورد نکنید و دقیقا طبق روال صحیح پیش برید در غیر اینصورت یا در دام کلاهبرداران خواهید افتاد یا اگر قانونی هم وارد رشته پرستاری بدون کنکور شوید از نظر مالی ضربه خواهید خورد یا دوری از خانواده شما را اذیت میکند. پس با مشورت و تحقیقات لازم و در نهایت دید باز اقدام کنید.